keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Mitä kynsifriikki pakkaa matkalle?

 Nyt kun tämä tulee tänne blogiini, olen todennäköisesti Saksassa :) Jos kaikki siis hyvin menee! Oon tehnyt pari postausta etukäteen ja ne on ajastettu mun matkan ajaksi. Oon siis poissa keskiviikosta sunnuntaihin. Toivon että tulis paljon kommentteja ja palautetta siltä ajalta!

Mutta mitähän mahtaisi kynsiblogin pitäjä pakata matkalle mukaan? No tietenkin minimaalisesti kynsilakkoja ja tarvikkeita! (toki myös vaatteita yms..) Alla kerron kuvien avulla miten ja mitä minä pakkasin mukaan! Kuvat on vähän huonoja, pahoittelut siitä!


Kynsilakoille oma meikkipussi
Hoitavaa kynsilakkaa ja kuplamuovia
All around polish, eli lakkaa joka soveltuu sekä alus, että päällyslakaksi. Ja kuplamuovia.
Aivan uutta, kokeilematonta jouluista kynsilakkaa (China Glaze). Ja kuplamuovia.
Vanulappuja, minipurkki kynsilakanpoistoainetta, vanupuikkoja
Kuplamuovia tuleville ostoksille (kynsilakoille)

Kynsitarroja, mahdollisimman "normaaleja", että sopii monen kanssa.
Teippirulla
Kaikki valmiina pakattavaksi. (Paitsi kuvasta puuttuu teippi ja ylimääräinen kuplamuovi!)
Pakattuna, vielä on tilaa uusilla muruille ;)
Valmis!
Syy siihen miksi en pakannut kuin yhden värillisen lakan on se, että ostan sieltä sit uusia ja kokeilen niitä heti siellä :) Tohon pakettiin lisään varmaankin vielä folion palasia, että saan nämä glitterit pois.. (Postaus niistä myöhemmin..)

5 kommenttia:

salla kirjoitti...

Mä oon lähdössä alle kuukauden päästä kanssa Hong Kongiin ja mulle ladeltiin jo matkaa varatessa seuralaisten puolelta ehdot, että sinne et sitten saa raahata liian montaa kynsilakkaa mukaan (miten niin miehet ei vaan ymmärrä?) Poden nyt jo ahdistusta asian suhteen, mutta olen ehkä ratkaissut ongelmani ja päättänyt jo minkä yhden(!) lakan otan mukaan ja olen aika ylpeä itsestäni. Saan sitten hyvällä mielin ostaa sieltä kaikkea kivaa.

Mä en muuten ikinä pakkaa kynsilakkojani kuplamuoviin matkustaessa. Pitäisi ehkä kun tuntuu, että aina matkustaessa kynsilakan haju on ensimmäinen mikä puskee vastaan matkalaukkua avatessa, vaikka mikään ei olisi kunnolla rikkoutunutkaan, mutta silti päässyt vähän vuotamaan. Siitä syystä mä pakkaan käytännössä kaiken kosmetiikan aina pusseihin, missä sisäpinta on muovia.

Anonyymi kirjoitti...

miten pärjäät noin vähällä? :D Mulla aina hirveesti värillisiä mukana, vaikka tietäisin ostavani lisää. Eikä mulla ainakaan riittäis tommonen määrä kynsilakan poistoainetta... :D

Bronwyn kirjoitti...

Huh! Minä jo pelästyin, että vaan yhdellä lakalla meinaat pärjätä. Mutta onneksi aiot sieltä ostaa uusia :) Toivottavasti matka menee hyvin!

Viola kirjoitti...

kivaa matkaa sulle! vaikka ootki jo siel saksas :D toivottavasti löydät sielt kaikkee kivaa ;)

Luna

H kirjoitti...

S, jep voit kyllä olla ylpeä itsestäsi! :D mäkään en ennen oo pakannu kuplamuoviin, mutta nyt kun kerranki sitä sattu olemaan halusin pakata siihen =)

Elisa, pärjään koska haluan että mun matkalaukkuun mahtuu paljon vaatteita, kynsilakkoja ja karkkia =D ja paino raja kun on sen 15 niin ei viitti turhaa ottaa liikaa lakkoja. Itseasiassa kerkesin 4 pv reissun aikana lakkaamaan vaan kerran kynnet! hassua.

Bronwyn, Kiitos, matka meni kyllä hyvin =)

Luna, Kiitos ja juu kyllä löyty kaikkee kivaa! :)