tiistai 12. heinäkuuta 2011

kesäkynnet

Viimein sain aikaseksi tehtyä kynnet, joita olin jo kauan aikaa sitten suunnitellut ja jopa aloittanut :D aina se on jääny siihen että lakkaa on 1 kerros enkä jaksa sit enempää. Nyt ryhdistäydyin, ja oi kuinka kiva onkaan kun voi taas katsella kynsiä tuntematta suurta häpeää! Ehkä mä tästä nyt taas heräsin ja alan lakkailemaan useemmin ;) ps. Huomaa etten oo taas vähän aikaan lakannut, koska unohdit viilata kynnet ennen lakkausta :D siitä johtuen oudon muotoset kynnet.
Tälläisissä merkeissä mun sunnuntai kului:


Ja tässä itse kynnet:

suihkulähde taustalla



Yksinkertaiset ja helpot mutta tosi kesäiset! Piristää mieltä näin sateisena päivänä :) Tuo vihreä lakka on tosiaan China Glaze Entourage ja kukat on tehty konad m 29, mun lemppari!

Mukava kuvapläjäys!

7 kommenttia:

Ine kirjoitti...

Tosi söpöt kynnet (: Awws.

Daniela kirjoitti...

Kivat noi helmet ! Mistä olet ostanut ne? :)

enniriikka kirjoitti...

hienot kynnet! ja ihanan kesäisiä kuvia!:-)

H kirjoitti...

Kiitos kaikille :) helmet on ebaysta!

Beautificationbox kirjoitti...

Voi, nää on kyllä kivan pirtsakat! :)

Annika (axu) kirjoitti...

Liityin äsken lukijaksesi, aivan ihanat kynnet :) tulee heti mukava fiilis kun katsoo kuinka paljon näet vaivaa kynsiin. Itse olen niin kamalan laiska laittamaan.

T: Annika

H kirjoitti...

Kiitos Annika :) Ja tervetuloa lukijaksi! :)