torstai 2. syyskuuta 2010

Orly Matte Vinyl

Sain idean tähän manikyyriin Charming Nails blogista ja halusin kokeilla samaa kuviota uudella Orly matte vinylilläni, en olisi tota s6 laattaa ostanut edes, ellei se olisi ollut alessa nellyssä. Mutta tulipahan sillekin nyt tarvetta!

Ihan ensiks pitää sanoa että mä todellakin olen "mattalakka ihminen", jos niin voi edes sanoa.. Oon kuolannut jo kauan mattalakkoja ja sain nyt vihdoin hankittua omani. Mitä mieltä olette mattalakoista? Ne vetävät kyllä mielipiteitä puolin ja toisin.. Jos saan synttärilahjaksi rahaa niin paljon että viitsin kalliista maastamme ostaa lakkoja, niin ajattelin sijoittaa Essien tai China Glazen mattapäällyslakkaan, osaako joku suositella kumpi olisi parempi?

Tää lakka oli muuten tosi ihana, mutta tosiaan tunnetusti matta lakat eivät kauaa kynsillä pysy ilman lohkeilua. :/ Näissä kuvissakin kynnet on jo vähän "kärsineet" koska kuvasin vasta seuraavana päivänä.

4 kommenttia:

Marianne kirjoitti...

En osaa sanoa kumpi mattalakka olis parempi, mutta mun Essien mattalakka ainakin kuivui pulloon sen ollessa vielä puolillaan. :( Oli pakko heittää se menemään, siitä ei meinannut saada edes sivellintä irti enää. Ajattelin kuitenkin testata vielä jossain vaiheessa sen China Glazen Matte Magicin.

H kirjoitti...

Joo, kuulinkin tuosta.. Tosi harmillista, kyseessä on kummiskin niin kallis lakka :( Kerrothan jos koitat sitä China Glazea :) tai varmaan voin blogistasi siitä lukeakin.. :D

Viola kirjoitti...

tosi makeet kynnet! :) mä ainaki tykkään mattalakoista, vaik se kestävyys vähän onki ongelma :)

Luna

H kirjoitti...

Kiitos, matat on ihania kyllä :)