keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Lumenea ja opia.

Taas ostospostausta :D oon kyl ihan kiitettävästi tuhlaillu tässä viime aikoina.. =D

Olin lauantaina Tampereen messukeskuksessa MegaSale-tapahtumassa. Siellä siis myytiin kaikkea alennetuin hinnoin. Sisäänpääsy maksoi 5 €, jos jotain kiinnostaa.
Mua harmittaa ihan sikana, että huomasin lumenen "kojun" ennen opin kojua.. Ehdin tuhlata vähäiset käteisrahani (pankkikortti jäi kotiin vahingossa.) lumeneen.. Tosiaan opin kojulla oli aika kiva valikoima opin lakkoja. Kaikki lakat maksoivat vaan 6 € kpl ja sen lisäksi siellä myytiin erilaisia pakkauksia 10-15 € hinnoilla :) Jos olisin tajunnut opin kojun ennen lumenea, olis kyllä lumenet jääny sinne!
Mutta turha sitä on jossitella, tässä vähän esittelyä mitä tuli ostettua: ( Huom! Laitan kuvat pieneksi, ettei tästä tulis ihan kauheen pitkää postausta. Kuvat saa niitä klikkaamalla isommaksi!)

 - Lumene natural code meikkivoide. En ensin edes tajunnut että tämä on meikkivoide.. Mutta sitten kun tajusin, halusin ehdottomasti kokeilla! Oli kyl aika vaikee löytää isosta korista kaikista vaalein sävy :s Ja oon tosiaan ite tota kähminy, kun piti päästä koittaan jo ennen kuvien ottamista :D
Tämän hinta oli alennuksessa 7 euroa ( en oo ihan varma että oliko tämä vai poskipuna 7 euroa. Mutta epäilen että enemmin poskipuna oli 3 euroa kun tämä.)


 - Lumene poskipuna "talvikki". Tämä oli sen 3 € Tätäkin koitin jo ennen kuvausta, jos joku ihmettelee epätasaisuutta.

 - Lumene huulipunat 06 "tähtisumu" ja 07 "Auringon lasku". Mun ensimmäisiä huulipunia (eli siis mun toka ja kolmas huulipuna)! Nää oli 3 € / kpl. Siellä oli lumenen punia myös 0,50 € ja eurolla :D mut en sit oikein jaksanu (??) kattoa niitä kun näidenkin valitsemiseen meni niin kauan ja nää huomasin ihan eka.. :D Tykkään muuten näiden tuoksusta :D

Sitten ylivoimaisesti parhain ostos:


 - Opi BrightPair minilakkoja. Nää on ihanan värisiä, ja tulen varmaan nämä kaikki hankkimaan isompina. Ainakin pikaisen kokeilun jälkeen nää vaikutti tosi kivoilta. Nää on söpön pieniä! ( 3,75 ml) Tykkäsin muuten kovasti tosta päälyslakasta, täytyy varmaan ostaa isona pullona. Pakkaus maksoi 10 €

Siinä oli kaikki ostokset megasale tapahtumasta. Kävin perjantaina myös kicksissä taas :D Ostin ihka ensimmäisen huulipunani. Tietty eri blogeilla oli osuutta asiaan! 

Oon parissa blogissa nähny kuvia IsaDoran Jelly kiss (sävy Lilac tulle ) huulipunasta  (esim. Sannin blogissa)  ja pakkohan sellanen oli ensimmäiseksi huulipunaksi hankkia :D Ei tää tainut olla kun joku 12 € ja sit sain vielä -20 % alennusta kun mulla oli niitä kicksin lappuja..

Jahas, siinä ois nää ostokset tällä kertaa :D Tänään (ajastin tän postauksen)  olen menossa Helsinkiin, saa nähdä mitä sieltä ostelen.. Tosin mulla ei oo juuri yhtään rahaa mukana joten aika vähän varmaan ostelen.. Ja varmaan vaatteita - jotka ei kuulu tänne blogiin. Mutta ajattelin laittaa tänne kuvan, että mikä osu silmään kun selasin stockmannin hullujen päivien kuvastoa. 

Tekis kyllä mieli kotiuttaa joku noista.. :D Noi tulee siis tänään myyntiin.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Ihan mahtavia ostoksia! Etenkin nuo OPIn minilakat, tosi ihanan värisiä! <3
Itse sain juuri tänään tuon Kynsistudion ja olen oikein tyytyväinen. Pienempi se oli kuin kuvittelin mutta silti tosi kätevä! Tuli heti himo alkaa lakkaamaan kynsiä. :DD

ps. Rakastan blogiasi! (---: Ihania kynsiä!

H kirjoitti...

Ano: Jep :) Oi, iteki haluaisin ton kynsistudion , se ois kätevä kun lakkaan mun kynsiä aina ihan missä sattuu :D Ja voi kiitos, kiva kuulla että tykkäät! =)

Viola kirjoitti...

mulla on kans tollanen Lumenen voide ja puuteri, molempiin oon ollu tyytyväinen ;)
ihanan värisiä kans noi kaikki huulipunat! :)

Luna

H kirjoitti...

Luna: :) kiva kuulla ja totta :)