sunnuntai 2. lokakuuta 2011

Ostokset: kynsilakat ( ja höpinääää)

Mulla on palava halu esitellä kaikkea mahtavaa, mitä oon ostellu pitkän aikavälin sisällä. Ja niitä siis riittää, joten päätin, että esittelen ne osissa!
Ekana vuorossa kynsilakat.

Tämän ostin kesällä, mutta en ole vieläkään tätä kokeillut (hups..)


Opin suede kokoelmasta, nimestä en oo varma, enkä löydä pulloa tähän hätään mistään. Tää oli muistaakseni -50% alennuksessa sillon kun ostin tän :)

Parisen viikkoa sitten ostin Seppälästä Models Own:in lakkoja kun olivat tarjouksessa "ota kolme, maksa 2". Tälläiset valitsin sitten:

Orangeade, Jade Stone, Gold Rush

Aika vähän siis kynsijuttuja on tullu osteltua, kaikkea muuta sit ehkä liikaakin.. Mutta niistä sitten myöhemmin lisää. Tää kynsilakkojen "osto vähyys" muuten korjattiin tänään, pistin tilausta menemään Cesarsshopiin, siellähän on nyt kivat  alet käynnissä :)

Ps.
Siitä karppauksesta ja laihdutuksesta:
Kuten arvelin, niin puihinhan se meni ainakin osittain. (perunaa yms en oo syöny lainkaan nyt, mut ruisleipää kyllä) Noh oon tässä nyt miettinyt ja mietin yhä, että jos mä tekisin sen laihdutusblogin ( ei oikein tunnu omalta jutulta, kun pitää varmaan painoki kertoo ja kaikkee ;D) niin pysyisinkö silloin paremmin ruodussa? Oon nyt alkanu seuraamaan paria laihdutusblogia, mut saa yhä vinkkailla hyviä.. Niistä saa motivaatiota ittelleki! Mietin myös sitä et jos tekisin ihan uuden käyttäjän sitä  laihdutusblogia varten,  että sitä ei yhdistettäisi sit mun kynsiblogiin mitenkään.. Sit vois ottaa jotain ennen ja jälkeen kuviakin :D jotenki ei tunnu luontevalta että samat lukijat "joutuis" kattoon mun kynsiä ja läskejä.. Haha.. Oonhan mä tän blogin aika anonyyminä pitänytkin ja aion yhä pitää. Täytyy pohdiskella asiaa.. Kommentteja saa taas pistää , jos heräs jotain ajatuksia tästä aiheesta.

7 kommenttia:

Elin kirjoitti...

Aaaa pakko saada tuo Orangeade! Muuten, noi bannerin siniset kynnet on ihanat, onks sulla postausta niistä missään? (:

Iris kirjoitti...

Noi models own lakat on kyllä ihania! Kunpa meidänkin Seppälässämme myytäisiin niitä...Ne on vissiin poistettu valikoimasta:,(.

H kirjoitti...

hansu: Käyppä ostamassa! Kiitos :) Tässä postaus niistä : http://h-kynsiblogi.blogspot.com/2010/09/pakko-kun-muutkin.html

Iris: Höh, vähän tyhmää! :( sun tarvii käydä sit jossain toisessa kaupungissa kattoo niitä :(

Rose kirjoitti...

Ihanan värisiä lakkoja! :)
Itsellä on Jade Stone & Orangeade

H kirjoitti...

ne on kyl kivat sävyt :)

Sussu kirjoitti...

Toi Models ownin Jade stone on kyllä tosi ihanan värinen :) Oon itekki yrittäny ettiä sitä kaupoista, mut huonoin tuloksin...
http://sussu-beautifulnails.blogspot.com

H kirjoitti...

No höh :( jatka etsiskelyä, jospa sattuis joskus kohdalle :)