tiistai 19. lokakuuta 2010

NYC

Huh, on vierähtänyt jo tovi kun oon viimeksi ehtinyt kynsistä postaamaan. Mulla on ollut syysloma,synttärit ja koiria hoidettavana, niin en oo millään kerinnyt tehdä kynsiä, tai jos olen, en oo ehtiny kuvaamaan niitä.
Kynsilakka varastokin on täydentynyt, oon saanu pari lakkaa lahjaksi. Mutta niistä sitten myöhemmin.

Tälläiset kynnet mulla oli tässä joku aika sitten, tosi yksinkertaiset. Kauheita kuvia, salamalla otettu yöllä.. Testissä oli kaksi uutta lakkaa, Snowcrystallin tämän kesän Spring/Summer 2010 kokelmasta Light Taupe ja New Yorkista saatu tuliainen, NYC merkkinen lakka.. En nyt löydä kyseistä lakkaa, en siis voi katsoa tarkemmin nimeä. Anteeksi kauheat kuvat!

Salama pilaa "hippusten" näkyvyyden :(

Käykää osallistumassa mahtavaan arvontaan Passion for Nails blogissa!

Ei kommentteja: